Transmission From Tha Cat Lair (interlude)

from by ThaGataNegrra

/

about

Full track "Tha ENTIRE Transmission" available here on Bandcamp.

lyrics

Meanwhile, at Tha Cat Lair:

You can write it all you wanna
It still don't make it true
And you can ink it on yer body
It still don't make it you
And you can talk shit all you wanna
But it don't make me blue
Cuz in the end I'm Tha ORIGINAL
La GATA Verdadera, boo

Baby-boo the jig is up
Copycat I had enough
Doppelganger yer a hanger-on
You don't believe it, tough
Whole style predating Zero betcha
Before I met and letcha
Into my life to swipe my shit
But now who's playin' catch-up
Keep switching morphing--LAME
You'll always stay the same
You's for the litterbox
I'm the cream off the top; I reign
No point in all yer fronting
Ain't trying to start nothing
But if your brother called you out then that should tell you something
So mark in all the corners
Spray all the sites you wanna
Facade dissolved and I'm absolved with just a karmic sponge-up
You track and smear my pawprints
And since your dagger I sensed
Google, hack my page go all out
Pussy foot when you get called out

You can write it all you wanna
It still don't make it true
And you can ink it on yer body
It still don't make it you
And you can talk shit all you wanna
But it don't make me blue
Cuz in the end I'm Tha ORIGINAL
La GATA Verdadera, boo

(phone rings)

GATA: Catcall... 'ey--what's up?

PoppaRazi: 'Ey yo, GATA, what's happening, yo-- it's going down in the city, man, you feel like coming out?

GATA: Not... really... got it outta my system now...

PoppaRazi: Nah, man-- (scoffs) you talking bout that old shit, nah, nah--

GATA: Depends!

PoppaRazi: Yo, listen, listen--it's--

GATA: (laughs)

PoppaRazi: What you laughing at?! It's--yo, it's some shit going down in the hood--let's go!

GATA: Ai--Aight, I'm on my way! Nyan!

credits

from GATA City, released August 24, 2011
Lyrics: G. Negrra
Script: G.Negrra, R. Miles

license

all rights reserved

tags

about

ThaGataNegrra Newark, New Jersey

ThaGataNegrra is an alternative hip-hop artist and author of the upcoming graphic novel "GATA City". Dubbed "NJ's real-life Catwoman" by Indie Flava Magazine, the Newark, NJ native's "full-bottle, in-your-face" "kawaii-hop" sound rocked the second and third seasons of the groundbreaking hit Hulu show "East Los High". ... more

shows

contact / help

Contact ThaGataNegrra

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code